Arculattervezés
Egységes koncepció – egyedi megjelenés
Minden vállalkozás versenyelőnyévé válhat, ha a partnerek már az első találkozás után emlékeznek a cég logójára, arculati elemeire, amelyek segítségével nemcsak megfelelő üzenetet közvetíthetünk, de emlékezetessé is tehetjük magunkat. A látványos, meghatározó, és átgondolt arculat jó benyomást tesz az ügyfelekre, és alapvetően különbözteti meg a vállalkozást a konkurenciától.
Miben tudunk segíteni
Az arculattervezés szorítkozhat egy-egy konkrét elemre, mint például a logó, vagy a névjegy, de professzionális csapatunk készen áll komplex, teljes vállalati image kialakításra is. Emellett segítünk újragondolni a már meglévő – esetleg időközben túlhaladottá vált arculati elemeit, és javaslatot teszünk a megújításra.

Logók tervezése
Ugye Ön is kapásból fel tudja idézni a világmárkák logóit, és azt szeretné, ha cége is hasonlóan erős benyomást tenne a partnereire? Terveztesse logóját profikkal!
Arculat kialakítása
A vállalati arculati kézikönyv az a dokumentum, amely meghatározza, és előírja a cég legfontosabb arculati elemeit, mint pl. logó, betűtípus, színek, védjegyek, stb.


Nyomtatványok
Az egységes nyomtatványok (névjegy, levélpapír, katalógusok, mappa, jegyzettömb) professzionális benyomást keltenek cégéről.
Logó tervezése
„A jó bornak nem kell cégér!” – tartja a mondás, azonban manapság ez már nem teljesen igaz. Egy jól megtervezett és kivitelezett logó nemcsak azonnal felismerhetővé teszi a vállalkozást, de tudat alatt sokat elmond a tevékenységről, és a stratégiáról. Ezért fontos, hogy bízza logó és embléma terveit profikra, akik a (meglévő) arculattal együtt gondolják végig és készítik el a terveket, majd a végleges logót.
Néhány példa az általunk készített logó tervekből:






Hogyan készül az arculat
Az arculati kézikönyv tartalmazza a vállalkozás formai előírásait. Meghatározza a logót, a színeket, a betűtípust, a betűméretet, példákat a használatra, ezért elkészülte után alapvető dokumentumként használható mindenki számára, aki bármilyen olyan eszközt vagy kiadványt hoz létre, amely a cég kommunikációjában használandó. Az arculattervezés legfontosabb eszköze az arculati kézikönyv, amely az elkövetkezendő időszakra definiálja a követendő irányvonalat.
Hogyan készítjük el?
- 1
Személyes találkozó
Amely során megbeszéljük, hogy miért van szükség (új) arculatra, mik azok a főbb hívószavak, amelyeket a cég üzenni szeretne magáról, és mi a stratégiai irányvonal, amit az elkövetkezendő években követni szeretne.
- 2
Piacelemzés
Ezt követően a kapott információk birtokában nem kezdünk bele az ötletelésbe, hanem alapos piackutatást végzünk, és felmérjük, hogy a konkurenciától milyen arculati elemekkel lehetne eltérni.
- 3
Ötletelés
A piacelemzést követően az első arculati terveket szakértő grafikai csapatunk az Öntől kapott információkkal együtt papírra veti, átdolgozza, megfontolja, és elkészíti a vázlatokat.
- 4
Prezentáció
Az elkészült vázlatokat bemutatjuk és átbeszéljük Önnel. Lehetősége lesz véleményezni, mert a megbeszélés célja az együtt gondolkodás, és annak az arculati tervnek a kiválasztása, amely aztán részletesebb kidolgozásra kerül.
- 5
Arculati terv véglegesítése
A kiválasztott arculati terv minden elemét szakértő csapatunk részletesen kidolgozza, és az elfogadás után véglegesíti. Ezt követően Önnek nincs más dolga, mint a tervben szereplő döntéseket végrehajtani!
Ügyviteli és marketing
nyomtatványok
Az egységes arculati elemeket tartalmazó nyomtatványok nemcsak professzionális képet mutatnak a vállalkozásról, de nagyban megkönnyítik a munkát is, hiszen többé nem kell azon gondolkodni senkinek, hogy például hol jelenjen meg a cég elérhetőségei a levélpapíron, vagy a névjegykártyának hogyan kellene kinéznie.
A következő ügyviteli és marketing nyomtatványok arculati szempontból való elkészítését javasoljuk:
- névjegy
- levélpapírok
- borítékok
- szórólapok
- bélyegző
- prezentációk
Egyéb arculati eszközök:
A céges arculatot sok egyéb eszközön, reprezentációs ajándékon vagy a cég napi működését segítő elemen meg lehet (és kell) jeleníteni. Grafikus csapatunk rendelkezésére áll, hogy ezek a tárgyak is hűen tükrözzék a cég arculatát, és illeszkedjenek az összképbe.
Egyéb arculati eszközök például a jegyzettömb, meghívók, prospektusok, táblák (információs eligazító táblák, szobaszám táblák, megállítótáblák), roll-upok, bögre, kulcstartó, póló, egérpad, pendrive, pass tartó, szalag táska.