Treaty oldalunk megújult
Az aktuális tartalmat az alábbi gombra kattintva éri el:
Elektronikus szerződésnyilvántartás, Szerződéskezelés
Egy univerzális nyilvántartó rendszer, melynek segítségével a szerződések teljes életszakasza nyomon követhető.
Cserélje le Excel nyilvántartását egy korszerű, minden igényt kielégítő rendszerre, mellyel növelni tudja működésének hatékonyságát és átláthatóságát.
Több, mint nyilvántartás!
- Rendszer építés: Excel alapú nyilvántartásait átemelheti egy integrált jogosultságokat és automatizmusokat tartalmazó rendszerbe, melyet ön épít fel és szab testre.
- Nyilvántartás: Egységesen kezelheti szervezete összes adatát: akár ingatlanainak, berendezéseinek, gépeinek, dolgozóinak adatait.
- Közös használat: Vezessék közösen nyilvántartásukat akár több helyről egyszerre.
- Események: Nyomon követheti eseményeit, melyekhez munkalapokat, jegyzőkönyveket rögzíthet.
- Szerződéstárak: A szerződések egységesen kezelhetők a szerződéstárak kialakításával.
- Dokumentum: A szervezet által fontosnak tartott valamennyi dokumentum csatolható, és a későbbiekben bármikor hozzáférhető.
- Határidő: Rögzíthetők vizsgálatokra, vizsgákra, jogosultságokra vonatkozó határidők (pl.: tűzvédelmi, munkavédelmi, érintésvédelmi felülvizsgálatok). A rendszer a rögzítést követően a felhasználó igénye szerinti időpontban jelzi az eseményt, még annak lejárati ideje előtt.
- Kimutatások: A rendszerben vannak előre legyártott, kész összegzések, és szabadon szerkeszthető szűrési feltételek.
- Verziókövetés: Lehetőség van a szerződések különböző verzióinak nyomon követésére.
Miért ajánljuk univerzális nyilvántartó rendszerünket?
- Mert a segítségével testre szabhatja nyilvántartását. A rendszer átalakításához nincs szükség programozóra.
- Mert az Internet segítségével Ön bárhol hozzáférhet a nyilvántartott adatokhoz.
- Mert a jogosultságok kialakításával egyedi hozzáférések adhatók meg, így minden kolléga a számára fontos információhoz jut hozzá.
- Mert a strukturáltan tárolható információknak köszönhetően Ön gyorsan hozzájut a szükséges adatokhoz, így a döntéshozás ideje jelentősen lecsökken.
- Mert nyilvántartását egyszerűen, a saját igényeihez igazodva bővítheti.
- Mert a fontosnak tartott dokumentumok csatolhatóak, jelölhetőek és könnyen hozzáférhetőek.
- Mert a rendszer több lehetőséget is biztosít a nyilvántartott adatok folyamatok szűrésére, kimutatások készítésére.
- Mert lehetőség van a rendszerben véleményezésre és jóváhagyásra is.
- Mert az elkészített kimutatások Excel-be és Word dokumentumba is kiexportálhatók, valamint nyomtathatók.