Ügyfélszemléletű munkafolyamat-kezelő rendszer
Az ügyfélszemléletű munkafolyamat-kezelő rendszer
A Meshwork egy olyan komplex, de egyedileg testre szabható ügyfélszemléletű munkafolyamat kezelő rendszer, melyben a vállalat értékesítési, ügyfélkezelési, projektmenedzsment és operatív működési feladatait egy helyen, jól átláthatóan végezhetjük el. A Meshwork a rendkívül költséghatékony megoldásaival, CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) és PM (projekt menedzsment) moduljaival segíti a legoptimálisabb munkafolyamat-szervezést.
Mit kell tudni a Meshwork bevezetéséről és működtetésről?
Egy új vállalati szoftver bevezetésének folyamatára minden résztvevőnek alaposan fel kell készülni. A cég folyamatainak felmérése után elkészítjük a testreszabási koncepciót, javaslatot teszünk a folyamatok optimalizálására és a megbeszéltek alapján felparaméterezzük a szoftvert, de ezt követően is folyamatosan támogatjuk az ügyfelet. A bevezetési időszakban korábbi tapasztalatainkat felhasználva garantáljuk a lehető legoptimálisabb átmenetet mindenki számára.
Miért hasznos a Meshwork bevezetése?
A Meshwork segítségével sokrétű jogosultság kialakítása érhető el, ezért a cég minden munkatársa a számára értékes információkat kapja meg, így a tényleges feladataira koncentrálhat. A rendszer támogatja az adminisztrációt, így értékes munkaórákat, és ezáltal pénzt takaríthat meg Önnek, ráadásul bárhol, bármikor elérhetővé tehető, így a kollégák akár út közben is értesülhetnek a munkafolyamataikat érintő változásokról, feladatokról.
Kinek ajánljuk a Meshwork munkafolyamat-kezelő rendszert?
Minden olyan vállalkozásnak és szervezetnek, ahol fontos működési folyamataik átláthatóvá tétele, de megfizethető, ugyanakkor testre szabott megoldást igényelnek. Akik üzletszemléletű szoftvert keresnek, mert hiszik, hogy a működéshez szükséges összes folyamatot jól átláthatóan kell kezelni ahhoz, hogy a hatékony működés ne csak területenként, de vállalati szinten is biztosítva legyen.
MESHWORK MODULOK
megoldások komplex problémákra

Ügyfélkapcsolat kezelő (CRM) modul
Ügyfélkezelés felsőfokon
A Meshwork ügyfélkezelési megoldások alkalmazása segíti az ügyfelek hatékony rendszerezését. Összes ügyfelét egy helyen, strukturáltan láthatja, kezelheti, könnyedén hozzáférhet a teljes ügyféltörténethez.
Az ügyfélközpontú Meshwork segítségével nem marad több „elkallódott” kontakt, vissza nem hívott partner, vagy ismeretlen vevői előzmény: az adatok könnyen kezelhetően, a megfelelő munkatársak által elérhetően láthatóak.
Bárhol, bármikor, bármilyen eszközön használható
- A Meshwork egy felhő alapú megoldás, nem igényel hardware-s telepítést, így a cég munkatársai akár útközben, mobil eszközökön is elérhetik a rendszert.
- A Meshwork használatához nem kell a vállalat hardware eszközeit felújítani, vagy újakat vásárolni, és a szoftver működése nem függ az eszközpark korszerűségétől.
Mindenki azt és úgy látja, amit látnia kell
- A rendszer teljesen személyre szabható, ezáltal biztosítja a dolgozók és az egyéni folyamatok maximális kiszolgálását
- Egyénileg meghatározható teendő típusok használata (Pl. feladat, beszélgetés, hívás teendő, jegyzet, hiba, fejlesztés, stb.) a CRM és PM modulban (akár eltérően is)
- Többszintű jogosultság kialakításával teljesen egyedire szabható jogok
- Beépített naptár modullal rendelkezik, ahol saját és munkatársaink teendői, programjai is láthatók a beállításoknak megfelelően.
Támogatja az adminisztrációt, és megkönnyíti az adatok rendszerezését
- A Meshwork értesítést küld a határidős teendőkről, kapcsolatfelvételekről (rendszerben és akár email üzenetben is)
- Nem enged hibázni az adatrögzítéskor: teendőtípusonként külön beállíthatóak az (akár kötelezően kitöltendő) adatmezők
- Egyedi paraméterek alapján történő szűrés szinte bármilyen lekérdezéshez
- Értékesítési státuszkezelés (egyedi igényekre szabható)
- Értékesítői egyedileg értékelhetőek, az értékesítők tevékenység- és eredmény-kimutatása területre, vevőre, árucsoportra könnyen leszűrhető.
Széleskörű ügyfélkezelési megoldásokat kínál
- Ügyfelekkel kapcsolatos teendők, jegyzetek, egyéb kapcsolatfelvételi adatok rögzíthetőek, listázhatóak, bármilyen módon lekérdezhetőek
- Az ügyfelek teljes története egy gombnyomással lekérdezhető: Partner adatlapon teljes körű, átlátható ügyféltörténet rögzíthető; az ügyfélhez kapcsolódó összes adat és dokumentum egy felületen, strukturálva elérhető
- Az ügyfelek preferenciái, speciális igényei rögzíthetők, és az értékesítési folyamat során az adatlapról bármikor előhívhatók.
Megkönnyíti a kommunikációt, kapcsolattartást
- A Meshwork rendszerben a partner oldalról is indítható külső levelezés; beérkező levelek visszatársítása partner adatlapra a megfelelő beszélgetéshez (teendőhöz)
- Körlevél (hírlevél) küldés megadott paraméterek alapján leszűrt ügyfélcsoportnak
- Email-sablonok használata
- Ügyfélmegkeresési kampányokat indíthatunk tetszőlegesen összeállított ügyféllista alapján.
GDPR megfeleltethetőség
- A legújabb európai uniós adatvédelmi irányelveknek való megfelelés egyszerűbben megvalósulhat a Meshwork CRM-moduljában
- A programból kiküldhető a hozzájárulás hírlevelekhez, kapcsolattartáshoz és a kapott visszajelzés alapján a rendszer tudja azt, hogy az adott kapcsolattartónak küldhető-e reklámcélú megkeresés vagy sem.
- Hozzájárulás nélkül nem küldi el a körleveleket. A változásokat, ha a kapcsolattartó le- vagy feliratkozik, a rendszer automatikusan kezeli.
Projekt menedzsment (PM) modul
Intelligens projekt menedzsment
A projekt menedzsment modul könnyen átláthatóvá teszi a legbonyolultabb vállalati folyamatokat is. Minden feladat, felelős és határidő egyszerűen követhető, a csapattagok közti kommunikáció hatékonyan lebonyolítható. A modul nemcsak a feladatokat osztja le, hanem a megvalósítás is végigkövethető.
A Projekt Menedzsment modul fő célkitűzése a vállalat operatív működésének maximális támogatása, a hatékonyság növelése, és a folyamatok egyszerűsítése, átláthatóbbá tétele.

- Nemcsak a feladat delegálását, de a feladat elvégzésének egyszerű, projektenkénti nyomon követését is megkönnyíti.
- A feladatok feladat ütemterven (GANTT) diagramon keresztül generálódnak, amelynek nagy előnye, hogy a projektben való munka nemcsak elméleti, de gyakorlati síkon is folyamatosan nyomon követhető a menedzsment által.
- Egyénre szabható felületeknek köszönhetően az egyes felhasználók az egyéni beállítások függvényében egy felületen láthatják a számukra kiosztott feladatokat, vagy az általuk kiosztott feladatokat időrendi-, fontossági sorrendben, és teljes mértékben egyénre szabhatóak a munkafolyamatok.
- A döntések támogatásának érdekében a projektek kezelésénél az alapelv az, hogy projektenként összesítve látjuk a projekttel kapcsolatos valamennyi történést (feladatot, azok állapotát, beszélgetést, levelezést, egyéb információkat).
- A modul nem hagyja az ügyeket elveszni: folyamatosan küldött automatikus értesítőkkel és igény esetén e-mail üzenetekkel tájékoztatja a rendszer szereplőit a rendszer eseményeiről, és felhívja figyelmüket a határidős cselekményekre.
- A költségracionalizálás érdekében a szoftverben jól kontrollálható az elvégzett munka mennyisége, kizárhatók a költséget okozó határidőcsúszások, ezáltal elkerülhetők a párhuzamosságok és ismétlődések.
- A szoftver megkönnyíti a vállalati kommunikációt is: hírmoduljával a vállalati belső hírek megosztására is alkalmas.
- A feladattervező modul alatt a projekt menedzser folyamatosan nyomon követheti a projekt alakulását és elvégezheti az esetleges módosításokat, változásokat.
A szoftver előnyei és használata
Bármilyen új rendszer bevezetése sok kérdést vet fel egy vállalat életében. A Meshwork segíti a vállalati folyamatok szervezését, megkönnyíti az információcserét, és nagymértékben támogatja az adminisztrációt – ezért azt gondolnánk, hogy minden munkatársunk felméri a szoftver használatával járó előnyöket.
Tapasztalataink azonban azt mutatják, hogy a vállalat, a menedzsment és a munkatársak számára is meg kell könnyíteni a bevezetési időszakban jelentkező problémák megoldását. Felkészült csapatunk segítségével emiatt nem kell, hogy aggódjon.
Meshwork szakmai támogatása
Bevezetés során
Konzultációk, mérföldkövek meghatározása:
Cégünk a menedzsmenttel és a projektben közreműködő munkatársakkal együtt alakítja ki az ütemtervet, így biztosítjuk, hogy a résztvevők maradéktalanul egyetértsenek az elvégzendő feladatok mennyiségében és a határidőkben.
Rendszer paraméterezés:
A fejlesztés során minden munkaszakaszban a rendszer bizonyos részeit ismerhetik meg a munkatársak, így egyszerre kevesebb új információval kell dolgozniuk.
Tesztüzem:
Az összeálló új szoftver tesztüzemét a vállalati munkatársakkal szoros együttműködésben, a hibákat és az anomáliákat a lehető leghatékonyabban javítva végezzük el.
A rendszer használata során
Távoli segítségnyújtás:
A működtetés során is számtalan olyan kérdés merülhet fel, amely elbizonytalaníthatja a kollégákat, ezért munkatársaink ügyfeleink rendelkezésére állnak, akár TeamVieweren, akár e-mailen, telefonon, vagy Skype-on.
Frissítés:
Ügyfélként nem kell a frissítési problémák miatt aggódnia. A rendszerkarbantartást lehetőség szerint hétvégére, ünnepnapra vagy munkaidő utánra ütemezzük. A frissítésekről előre értesítést küldünk, amelyben azt is elmagyarázzuk, hogy milyen változások kerülnek a szoftverbe.
Jogszabálykövetés:
A Meshwork biztosítja, hogy a szoftver a mindenkori jogszabályi környezetnek megfelel, és a változások frissítéseken keresztül automatikusan aktiválódnak.